Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ben bir insanım" dediğim zaman, "ben" ve "-ım" soneki bu yeryüzündeki varoluşumu;"insan" da özümü gösterir. Yalnız Tanrı'da öz ile varoluş birbirinden ayrılmaz. Bu yüzden, Yahova, İncil' de(Çıkış, IV-4),kendini "varolan" diye tanımlamıştır. "Ben varolanım." Varolmak Tanrı'nın özündendir; Tanrı, özü gereği ya da zorunlu olarak "varolan" dır. Varolmayabilen Tanrı varsayımı çekişkilidir.