fakgul

Bir gün birisi demişti ki; “Gönlünde sonbaharın hüznünü taşıyan birine, ilkbaharın güzelliğini anlatamazsın.” O gün bu gündür, sözü dahi incitmeden yaşıyorum. Anlaşılmayacağıma emin olduğum hiçbir yerde kelimelerimi incitmiyorum. Çünkü, böyledir bu sen de öğrenirsin. Öğretirler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Rûmi; “Kalbimi ve ruhumu vermemin bir yararı yok, sen zaten bunlara sahipsin. O yüzden sana bir ayna getirdim. Kendine bak beni hatırla.” diyor. Aşk, tam da budur. Göğüsüne bastırdığın şeyle bir olur, sevdiğin o şey olursun. Değişir, dönüşür; hatta ve hatta belki de yok olursun.
Onsuz ilk bayram...
Babam olmadan ilk bayram...
Sustuklarımı duydunuz mu ? F