Egoyla bütün varlığın bir yaradır. Ve onu her yere taşırsın. Kimse seni incitmeye uğraşmıyor, kimse seni incitmek için hazır beklemiyor; herkes kendi yarasını korumakla meşgul.
Doğayı olduğu gibi kabul etmek ve onunla birlikte akmaktan başka bir yol yoktur. O zaman direnç yoktur, o zaman insan aynı derin bir güven içinde babasıyla birlikte giden bir çocuk gibidir.