Tahmin edilebilir ve edilemez yönleri ile karanlık bir kitap. Yer yer korkutup onlarca olasılık ürettirmesi ve düşündürmesi yönünden iyiydi. Psikolojik kitapların sevdiğim yönü de tam bu. Sorgulatıyor, düşündürüyor, korkutuyor. İnsan davranışlarının, yaşadıklarının altında mutlaka bir olay olduğunu gösteriyor. Empati kurmanızı sağlıyor. Bu kitap için okuduğum en iyi ya da vurucu kitap demezdim, çünkü sonunu tahmin etmiştim. Sadece sinestezik bir karakterimiz varken bu durumda sinesteziye daha çok değinmesini isterdim. O yönden bende büyük bir hayal kırıklığı yarattı. Karakterin sinestezik özelliği olduğunu bile çok geç öğrendik. Keşke bunu biraz daha açsaydı yazar. Gerçekten ilgimi çeken bir konu ve ne yazık ki düzgün bir kitap bulamıyoruz onunla ilgili... Bu kitap o kitap olabilirdi.