G.

G.
@fallingthadarksness
~𝐆𝐭
Madem seni çok istiyorlardı Öylece ortaya koymasalardı Aldım bi' kere, geri vermeyeceğim Kim ne derse desin "Bana ne!" diyeceğim
Şarkı sözü
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yavaşça kalemin kulağına eğilip dedim ki: 'Bir daha onun adını yazarsan seni de kırarım.' Cemal Süreya
Edebiyat
"Zorlanıyordum, düşlüyordum seni beni sevmişsin gibi."
Müzik
Bilinmesin; yalnızlık biraz da, her şeyi bilmenin ta kendisidir.
Şu "Nasılsın" sorusuna "İyiyim" demekten çarpılacağız bir gün..