Bᵕ̈

Bᵕ̈
@fallingtheedarknesss
Safe place︎ ____________________________ Sadece kitaplarla ilgili mesajlara cevap veriyorum.
"Neden benden başka kimse beni yaşatmak istemiyor?" Bunu sordum içim acıyarak. Neden benim, benden başka kimsem yoktu?
Sayfa 66·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bazen doğrudan şaşmak gerekir."
Sayfa 65·Kitabı okudu
Bir erkeğin savunmasız bir kadının hayatını cehenneme çevirmesi bu kadar kolay olmamalıydı.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Acıya alışmak diyorlar ya, gerçek acıyı tadınca insan aslında acıya alışılmadığını anlıyordu. Benim acım kanayan bedenimde, bağırmaktan tahriş olmuş boğazımda ve ruhumun derinliklerindeydi. Acıya alışılmıyordu çünkü gözyaşları akıtırken acıya boyun bükülüyordu.
Sayfa 39·Kitabı okudu
"Ölülerden korkma, yaşayanlar daha tehlikeli."
Sayfa 15·Kitabı okudu