" Tanrım beni neden terk ettin ? " Gücenecek kimse kalmadığı için Allah'a gücenenler cemaatine bir üye daha. "Belki sessizliğimiz ve kimsesizliğimiz ona konuşuyordur." ⠀ོ
⠀ོ İnsan, çağımızda hep yorgun; oynamaktan, örtmekten, gizlemekten, kendisi olmaya giden yolu yürüyememekten yorgun. Oyuncu benliklerin sahici benlikleri gizlediği gösteri toplumunda, aldığımız alkış kadar var olduğumuzu sanıyoruz !
Her arayan bulamaz ama bulanlar kaybolanlardır.
Senin dolaştığın vadileri tanıyorum, kaybolsan da elini tutma ihtimalim var.
İkimiz de o uçsuz bucaksız yolu, o inanılmaz yeşilliği arıyoruz ⠀ོ