fante1111

fante1111
@fante1111
Hiçbir şey ummuyorum. Hiçbir şeyden de korkmuyorum. Özgürüm.
Kelime Mühendisi
occitania
7 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
yüzün çiçeklerin en güzelidir.
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bilmiyorum, Kaçıncı yenilişimdir bu, Kaç kaçışımdır çekmecenin bir gözüne iliştirdiğim, İlmek ilmek ördüğüm kaçıncı yorganım, Kaçıncı kan ter içindeliğimdir, Bilmiyorum. Ne içkin bir ayrılığın arefesindeyim, Ne başlangıcında sevmenin. Gitmenin alaşağı edildiği bir sıtmada, Kalmanın alaşağı edildiği yitik bir binada, Sözgelimi araftayım. Bir yaşamaktır debelenir içimde; Tatsız reçeller, Tatsız şerbetler, Tatsız öpüş. Bir ölmek debelenir içimde; İçinde ansımalar, İçinde gece uykuları, İçinde gece müzikleri, Ve tortu, Bilmiyorum. Renkler süründüm içime,evime.. Yeni kitaplar aldım,plaklar.. Yeni günler doğurdum, batırdım. Yeri geldi arturo bandini'ye öfkeyle baktım, Yeri geldi arzuhalciye yeni bir yaşamak yazdırdım. Bu kan ter içinde, Bu capcanlı, Bu yakamozlu gece müziklerinde, Bu sönük odalı yalnızlığın perdesizliğinde
Şiir
fakat ansıyamayacak kadar ilerlemiş ise bu daha büyük bir sıtmadır.
Edebiyat
ansımak da bir sıtmadır.
Edebiyat
muleta ve boğa metaforlarını dünyada bir yer ile betimleyebiliriz,sırıtmaz.
Edebiyat