Gidebilecek bir yerimin olmaması ne acı. Biliyorum , başka yer yok. Aslında hiç bir zaman bir başkası olamayacağız, başka hiçbir yere gidemeyeceğiz, hiçbir yer başka bir yer olmayacak ve hiçbir şey yaşananları değiştiremeyecek. Sıkışmış hissediyorum kendimi.
Yine aynı sıkıntı bu kez ağırlaşarak kapladı içimi. Dünyaya tanıklık etmek gibi bir misyonumuzun olması; bizi uyumsuz ve mutsuz kılan işte bu gerçekti. Bunu iliklerime kadar hissediyordum.