Fatma Saltık

Fatma Saltık
@farma_sltk
Kaç kuşaktır herkesin başını artan o malum soru: memleket nereye gidiyor, ne olacak bu işin sonu? Kim bilir kaç yüzyıldır bunu kaç milyon kişi sordu, şimdi sıra bizde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cehalet, bilgiyi; karanlık aydınlığı boğuyordu bu topraklarda.
Hiçbir suç yükleyemedikleri için kitap okumak diye bir suç icat ettiler. Cehaletin övgüsünü yapıyorlar. Örgütlü cehalet bu ülkede çok güçlü sorsan kabul etmezler ama hepsi doğal olarak kültür sanat düşmanı.
Ne garip, koca memleket öğrenci ve aydın avına çıktı.
Tanrı insan soyunun zalimlik eğilimini gördükten sonra onları cennetten atsa daha mantıklı bir hikaye olmaz mıydı?