“Sefaletin bu üzücü dünyasına ulaşmak için güzel semtlerden birkaç kilometre uzaklaşmak yeterliydi. Sabahları Lusceria’nın insanlarla dolu, yamru yumru otobüse binmek için erkenden bu toprak yolu geçip ana caddeye gidişini düşündü. İnsanların ne denli adaletsiz olduğunu düşünmeden edemedi. Ölüm çok daha demokratikti. İster aile mezarlığına, ister herhangi bir yere gömülsünler, öldüklerinde bütün insanlar eşitti; toprağın altında bütün cesetler aynı şekilde çözülüyordu. Böyle olduktan sonra demokrasi neye yarardı ki?”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Tabii acı çekiyorlar...Ama...Hiç olmazsa yaşıyor, gerçek, düşsel olmayan bir hayat yaşıyorlar, çünkü hayat aslında acı demektir. Acısı olmasa zevki de olmazdı; her şey sonu gelmez bir övgü ayinine dönerdi.”