İnsanların yaşayış şekillerini şimdi bile anlayamıyorum. Mutluluk fikrimin diğer herkesin mutluluk fikriyle çelişmesinden korkuyorum. Bu korku beni tüketiyor , bazen geceleri kıvranmama, acı içinde inlememe , deliliğin eşiğine gelmeme neden oluyor. Mutlu muyum?
Sevilmek ,aşık olmak .. bu sözcükler hem kaba hem de saçmaydı ve gerçekten sizi tatmin etse de , oldukça ciddi bir şekilde söylenmiş olsa da bir kısmını bile duyduğumda melankoli tapınağımın çökmesine ve dümdüz olmasına neden oluyor.