Devletimiz bir cihangir devletti. Bir imparatorluktu. Bu cihangir devleti atalarımız bir aşiretten çıkarmıştı. Onu korumak ve daha da büyütmek ...İşte bizim vazifemiz buydu.
Şimdi ben, bu yalnızlık ve terkedilmişlik âlemine her gidişimde, hem kaybolan bir
geçmişe, hem kendi ellerimizle tahrip ettiğimiz ulu tarih ve ihtişamın, yadımda kalan hatırasına, sessiz göz yaşlarımla ağlarım...