Kitabı kesinlikle çok beğenerek okudum, ve şunu söylemek istiyorum ki son sayfalarda gözlerim doldu sanki jean valjein in son nefeslerini verdiği anı o odanın bir köşesinde izliyormuş gibi okudum ve ağlamamak için kendimi zor tuttum. Bazı kitaplar için okunmalı yada tavsiye ederim gibi cümleler yazılır ama ben bu kitap için sadece okunmamamlı yaşanmalı hissedilmeli diyorum. Ve saygılarla mösyö madeline kendine iyi bak cosette rahat uyu fantine küçük meleğin güvende ve mutlu.