Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
ELDE VAR HÜZÜN
söyleşir
evvelce biz bu tenhalarda
ziyade gülüşürdük
pır pır yaldızlanırdı kanatları kahkaha kuşlarının
ne meseller söylenirdi mercan koz nargileler
zamanlar değişti
ayrılık girdi araya
hicrana düştük bugün
ah nerde gençliğimiz
sahilde savruluşları başıboş dalgaların
yeri göğü çınlatan tumturaklı gazeller
elde var hüzün
o şehrayin fakat çıkar mı akıldan
çarkıfeleklerin renk renk geceye dağılması
sırılsıklam aşık incesaz
kadehlerin mehtaba kaldırılması
adeta düğün
hayat zamanda iz bırakmaz
bir boşluğa düşersin bir boşluktan
birikip yeniden sıçramak için
elde var hüzün...
Okulda şiddet neden mi var?
Birincisi;çocuğu olan,çocuğunu tanrılaştırdığı için.O kadar gereksiz ve sorumsuz şekilde büyütülüyor ki çocuklar,bu çocuklar eleştirelemez,dokunulamaz,bu çocuklara laf söylenemez.Sorumsuz çocuklar yetiştiriliyor.Parasını ben veriyorum size ne gibi cahil bakış açısı hakim…
İkincisi;diziler/filmler/sosyal medya insanları gerçeklik algısından kopardı.Mafya dizileriyle şiddetin normalleştirilip hatta güçlü gösterdiği algısı.Sosyal hayatta kazandığı paranın kaynağı belirsiz kişilerin “yardım” ile kendilerini kahraman ilan eden mafyaların pohpohlanması.Oysa gerçek güç;merhametli bir insan olabilmektir.