Fatih

Bir kadın “ben çok güçlüyüm,ayaklarımın üstünde durabiliyorum” havasını yaratıyorsa emin olun tam tersi aşırı düzeyde kırılgandır ve hassastır :)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Kütükler büyük ve güçlü olur çünkü cansızdır. Fide, fidan çok zayıftır, çıtkırılır ama canlıdır.”
Atilla İlhan
ELDE VAR HÜZÜN söyleşir evvelce biz bu tenhalarda ziyade gülüşürdük pır pır yaldızlanırdı kanatları kahkaha kuşlarının ne meseller söylenirdi mercan koz nargileler zamanlar değişti ayrılık girdi araya hicrana düştük bugün ah nerde gençliğimiz sahilde savruluşları başıboş dalgaların yeri göğü çınlatan tumturaklı gazeller elde var hüzün o şehrayin fakat çıkar mı akıldan çarkıfeleklerin renk renk geceye dağılması sırılsıklam aşık incesaz kadehlerin mehtaba kaldırılması adeta düğün hayat zamanda iz bırakmaz bir boşluğa düşersin bir boşluktan birikip yeniden sıçramak için elde var hüzün...
Okullarda şiddet neden mi var ?
Okulda şiddet neden mi var? Birincisi;çocuğu olan,çocuğunu tanrılaştırdığı için.O kadar gereksiz ve sorumsuz şekilde büyütülüyor ki çocuklar,bu çocuklar eleştirelemez,dokunulamaz,bu çocuklara laf söylenemez.Sorumsuz çocuklar yetiştiriliyor.Parasını ben veriyorum size ne gibi cahil bakış açısı hakim… İkincisi;diziler/filmler/sosyal medya insanları gerçeklik algısından kopardı.Mafya dizileriyle şiddetin normalleştirilip hatta güçlü gösterdiği algısı.Sosyal hayatta kazandığı paranın kaynağı belirsiz kişilerin “yardım” ile kendilerini kahraman ilan eden mafyaların pohpohlanması.Oysa gerçek güç;merhametli bir insan olabilmektir.
“Siz doğruyu bileceksiniz, doğru sizi özgür kılacak.”