Gerçekten okurken sanki günümüzü anlatıyormuş gibi geldi bana. Okurken bir an bile gözlerimi ayırmadan okuduğum, ve uzun süre etkisinde kaldığım kitaplardan biri oldu. George Orwell' in okuduğum ilk kitabıydı. Fırsat bulduğumda 1984 kitabını da okuyacağım :)