@ezelimaglup_01 hâlâ anlamadım çünkü içindeki ahlak olgusu ve
özsaygidan bahsediyorsun. Ahlak olgusu dediğimiz şey mesela herkes için aynı mı? Dünyada pedodfiliyi ve soykırımları savunan , ırkçılık yapan sayısı azımsanmayacak kitleler var. Bunların ahlak olgusu da böyle mi diyeceğiz....