Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Diyorum ki... Kesin bir kanun var... Belirsizlik... Bizim için neyin iyi, neyin kötü olacağını kestiremiyoruz. Annem ziyarete gelmişti geçen gün. Ona ‘her şey daha iyi olacak’ demiştim... Sırf oyalamak ve kandırmak için söylediğim bu sözü sonra düşündüm. Tabii her şey daha iyi olacak. Yusyuvarlak bir iyimserlik bu. Polyanna fantazisi gibi gelmesin sana... Bizim kültürümüzde var böyle köklü bir teselli. Her kötü şeyde bir iyilik olabileceğini düşünmek yani...”
“Kimsenin aleyhinde olmayan kendi aleyhindedir. Herkesle, her tür insanla barışık yaşayan kişi, kendisiyle savaşmak zorunda Kevser. Bense kendimle barış içindeyim ve düşman kazanmam kaçınılmazdı... Yine de bunu kendi isteğimle seçmiş sayılmam... Dâvâ adamı olmak derttir ruhcağızım; yaradılıştır... Ama buna rağmen sorumluyum... Şimdi bütün varlığımla bu sorumluluğu anlamlandırmaya çalışıyorum.”