Kim bilir belki de sabahına yattığımız bu geceler, hayr için açılacak gözlerin kendine gelme meselesidir.
Kim bilir belki de; gözle görülen değil, gönül ile görülendir, hayr olan...
“Rabbim ilmîmizi faydalı, niyetimizi halis eylesin. Allah’ım çıktığım bu yolda beni çocuklara faydalı eyle. (Amin🤲🏻)
Almanya’da çıktığım bu ilim yolculuğunu Rabbim hayırlı ve bereketli eylesin.