Onu mazlum gördükçe bir gün zalim olmasını hazırlayacağımı biliyorum.Niçin o kadar ısdırap çekiyoruz ;yani bütün dünya .Çünkü hürriyetin uğrundaki her mücadele yeni bir adaletsizliği doğuruyor.
Bir takım mekteplerimiz var ;bir çok şeyler öğretiyoruz.Fakat hep eksik olan bir memur kadrosunu doldurmak için çalışıyoruz.Bu kadro dolduğu gün ne yapacağız ?Çocuklarımızı muayyen yaşlara kadar okutmayı adet edindik .Bu çok güzel bir şey!Fakat günün birinde bu mektepler sadece işsiz adam çıkaracak ,bir yığın yarı münevveri kaplayacak .O zaman ne olacak?Kriz..