"Ne güzel demiş Nazım Hikmet:seninle konuşabilecek kadar heybetli değildi belki kelimelerim. Ama senin ruhunu yerinden sallayacak kadar derindi hissettiklerim..."🍂
"Biliyorum, imkanz aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime..." demişti murat.
"çünkü, yüreğim seni çok sevdi!.."
Ardından da dizeler dökmüştü sevdasını
"yüreğim seni çok sevdi
O yürek talan
O yürek yangın yeri
O yürek seni istiyor
Bir tek Seni..."