2019 Aralık son haftasında İslam Ahlâk Felsefesi hocamın armağanı olarak nasiplendiğim bir kitaptı. Kalbimin sesini duyamadığım o günlerde Rabbimin sesini duyduğum bir işaret olarak gönderilmiştir diye umud ettim. Mustafa Kutlu'dan okuduğum 3ncü kitap ve ilk deneme olarak yerini aldı kütüphanemde ve en çok da kalbimde. Ahlâk nizamından ve kapitalist sistemin insani değerlere etkisinden bahseden bu kitap Amentüye inananlara, ümitvar kimselere sesleniştir. Hiçbir şey bir an da değiştirilemez fertler kalbin sesiyle büyük bir topluluğu oluşturabilir. Yazarın başlık oluşturduğu bir cümledeki gibi cemaatte rahmet ayrılıkta azab. Birçok kalbin sesi tek yürek olduğu takdirde neticesi ferahlık olur. Gayret bizden tevfik Allahtan..