Canlıları ölülerden ayıran bu savaş çizgisinin bir adım ötesi bilinmezlik, acı ve ölümdür. Orada ne var? Kim var ? Kimse bilmez ama herkes bilmek ister; insan bu çizgiyi geçmeye korkar ama geçmek ister.....
“Bu dünyada ödül beklemenin imkansız olduğunu, bu dünyada onurun da adaletin de olmadığını hiç unutmayacağım. Bu dünyada düzenbaz ve zalim olmak gerek.”