F. D. K.

F. D. K.
@fatmadikbas
Bir sen varsın sendeki Kendini olduğunca göremeyen Bir de sen var bendeki Seni olmadığınca gören
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben de gittim düşünmeden Senin susmaların gibi Sonunda saksılardaki çiçeklerin tümü soldu
Senin yokluğun benim yalnızlığımı yapmaz Yalnızlığımı çoğaltır Benim yokluğum benim yalnızlığımı yapmaz Varlığımı anlatır.
Ağlama, Ağlamak Biraz öteye kaçmaktır. Ağlamak, Hüzünle anlaşmak, Ve kucaklaşmaktır. Ağlamak Sığınmaktır ne olsa, Avuç açmaktır Uzak da olsa, yakın da olsa Biraz onu öteye itmektir. Kişinin en kolay mutsuzluğu Ağlamaktır, geçiştirir umutsuzluğu. Daha zoru var, susmak zor Susmak, bir ağaç dallarında Susmak, ağlamaları da tutuyor..
İki olay var ki Doğum ve ölüm İnsan en önemlilerini görmedi İnsan ikisini de görmedi Kendisininki.