"Aradığımız özgürlük, kendi zihnimizi ve kendi bedenimizi kullanabilmek, yaşamımızı inanç sistemine göre değil, kendi isteğimize göre yaşayabilmektir."
Tavsiye üzerine okudum. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Zaten başlanıldığı anda bitirme isteği uyandırıyor. Gayet akıcı ve anlaşılır bir dille yazılmış. İç dünyamızdaki kaos ve düşünce kirliliğini 4 anlaşma ile düzeltebileceğimizi hatta bu 4 anlaşmaya uyarsak dünyamızın cennete döneceğini anlatıyor...