"Vaktinden önce gider mi insan ?
Gidiyorlar işte...
Duvarda hırkaları, cebinde fotoğrafları, sevdiği türküleri, evdeki yerini....
Her şeyi dağıtıp gidiyorlar ,
Gidiyorum bile diyemeden"
15.12♾
Evet.Hayat tek bir yöne ilerler.İleriye doğru..
Hayatın rotasını belirleyen rüzgarlar, ruhlarımızdır. Hayat herkese verilmiş olabilir ama nasıl yaşamak istediğimize sadece ruhlarımız karar verir.
Çok eskilerin dünyasına aitim ben,
bugünküne değil.
Bugün doğal olmak adına hiç
utanmadan rahat rahat kurulan
cümlelerin ayıp sayıldıği zamanlara.
O eski lstanbul fotoğraflarındaki şık
hanımların ve beylerin dünyasına.
Elit kelimesinin insanlari aşağlama amaciyla kullanılmadığı, kibarlığın enayilik sayılmadığı, bencilliğin, aç gözlülüğün teşvik edilmediği aksine kültürün, bilginin, zekânın, inceliğin,zarafetin, paylaşmanın övüldüğü zamanların kadıniyım ben...
Çok karışığım. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben, eziliyorum.