kendime;
iyi ki her şey böyle oldu, iyi ki üzüldün, beklediğin gelmedi, o eve varamadın, sevilmedin, söylenenler iyi ki söylendi, tüm bunlar iyi ki yaşandı. ben seninle gurur duyuyorum, yaptığın, hissettiğin her şey ile. işte bu yüzden iyi ki. ben o yolda kendime vardım.tüm bunlara tepeden baktığımda birçok hayalini gerçekleştirdin aslında. hiç beklemediğin yerlere geldin. o boşlukların, ölüm düşüncelerinin arasında o kadar çok şey başarmışsın ki. binlerce teşekkür ederim sana. o kirli düzenin içinde tertemiz kalabildiğin için.hayatın tepetaklak olduğu her an, güzel şeyleri doruklara kadar hissedebilmeyi candan istediğin için, daha iyi olabilmek adına yorulsanda hep bir arayışta olduğun için, bu dünyaya benzemediğin için ve daha sayamadığım bir sürü şey için binlerce teşekkür ederim sana.