Kitap etkileyici bir konuya sahip olsa da anlatım olarak gereğinden fazla uzatılmış. Bazı bölümlerde aynı düşünceler ve olaylar tekrarlandığı için okuma temposu düşüyor. Bu yüzden kitabı bir noktadan sonra sadece bitirmek için okumaya devam ettim. Yine de son sayfalar daha akıcı ve anlamlıydı özellikle Martin’in iç çatışmasının böyle bir sonla birleşeceğini düşünmemiştim. Ortalama bir kitap olduğunu düşünüyorum, anlatım bakımından beni tam olarak içine çekmedi
Martin EdenJack London · İstek Yayınları · 2022135,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖