Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayanlar nerede? Otuz kırk yıl önce protokolde oturanlar ne yapar şimdi? Makamlar sahipleri için kalıcı olsaydı, bir defa oturan bir daha kalkar, koltuklar öncekilerden sonrakilere kalır mıydı? Güçle gelenler, daha büyük bir güçle gider. Çığ gibi dünyayı istila eden İskender ve Cengiz, saman alevi gibi sönüp tarihten çekilmedi mi?