Fatoş

Fatoş
@fatosarsln
Uykusuz geçen uzun geceler içinde burnumda akan kanla yazdım aşkımı sana
Sayfa 115·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korkutuyor beni yalnızlık,Regina.
Sayfa 113·Kitabı okudu
Sensiz bana ne kaldı? Hiç. Hiç bir şey kalmadı sensiz bana. Ben senin için yaratıldım bu dünyada.
Sayfa 113·Kitabı okudu
Yine de sensiz kaldığımı düşündüğüm anlarda,’Farkında olmadan bir günah mı işledim ben hayatımda’diye düşünmekten alamıyorum kendimi.
Sayfa 113·Kitabı okudu
Zaman geçtikçe zihnim gibi gönlüm de uslanıyor,uslanıp yalnızca yatıştırıcı sükûneti özlüyor. Seni bulamayacağımı bile bile seni arıyorum. Boşluğun içinde,duyarsın diye sana sesleniyorum Seslenişim dua gibi.
Sayfa 112·Kitabı okudu