Benim için sevgi ve özlem yeri senin mezarın.Beni soran kimse yok.Yüce dünya içinde biri çıkar da beni arayıp bulmak isterse,başka bir yerde değil,yalnız senin mezarının yanında bulur beni;senin yattığın mezarlıkta sen ve ben ölümsüzüz.
Seni arayışım yeni değil.Seni tanımadan önce de,belki yürümeye ilk başladığımda aradım seni.Yıllarca aradım.Sonunda buldum seni;bulunca da ben seni kendi içime aldım,sen de beni kendi içine aldın ve sen ve ben bütün bir beden olduk.