Dicle

Dicle
@fauxciel
Çoğu kez kendimizdedir derdimizin devası, Oysa göklerde ararız hep yerde bulacaklarımızı.
Helena
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama şimdi gittiğine göre, Benim tapınan hayalim kutsamalıdır ondan yadigâr kalanı.
Ne kadar başarılıydı yüreğim Kaydederken yüzündeki her çizgiyi, her anlamı.
Ne güzeldi onun kemerli kaşlarını, Şahin gözlerini, dalgalı saçlarını Gönlümün tuvaline çizmek.
Helena
Her an, her saat onu görmek güzeldi ama işkenceydi.