S.

S.
@favoriteworstnightmare
Arkadaşlar selamm. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Size bir haberim var. Artık sınav senem olduğu için telefonuma bir yıl ara veriyorum. Pazartesiden sonra olmayacağım buralarda. İnşallah çok güzel bir sonuç alıp tekrardan döneceğim. Şimdiden kendinize çokk iyi bakınn😸😸
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
C2 seviye Arctic Monkeys bağımlılığı. 😻🎸

pottersaati

@potter_saati
·
C2 seviye "Harry Potter" bağımlısıyım.
Çok güzel olduu
Son 4 hafta'yı seçince bi tek Arctic Monkeys çıkıyo dkekjdşejd

Book Butterfly

@Book_Butterfly
·
Bu Da Benim Konser Afişim :)
Biraz kalabalık bir listem var sanırım... 🥹🫶🏻