Ben nasıl bir günah işledim de Allah'tan af diliyorum? Doğrusu daha on dört yaşımda olmama rağmen nasıl bir günah işlediğimi merak ediyorum. Şehirlere gidip gizli gizli kumar oynayan, meyhanelerde içki içen, kadınları döven, Allah'ın ilk emri "Oku!" olduğu hâlde çocuklarını okutmayıp onları kızgın güneşin altında tarlada köle gibi çalıştıran, on iki- on üç yaşındaki çocukları zorla yaşlı adamlarla evlendiren, Allah'tan çok ağadan korkan, peygamberden çok aşiret reisinin sözünü dinleyen erkekler mi günahkâr yoksa ben mi günahkârım? Akşama kadar dedikodu yapan, erkeklerin karşısında hakkını aramayan, çocuklarını savunamayan, cehaleti marifet sanan kadınlar mı günahkâr yoksa ben mi günahkârım?