fazilet unal

fazilet unal
@fazilet005
okul öncesi öğretmeni
hacettepe üniversitesi
Alanya
Ankara, 1 Ocak 1982
331 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Puan vermedi·280 syf.·
2026 2. kitabı
Grange in nasıl grange olduğunu anlattığı bir eser olmuş.öncelikle kendi ailesi hakkında yaşanılanları bu kadar açık şekilde yazabilmek her babayiğidin harcı değildir bu konuda takdire şayan.annesi ve anneannesi sayesinde hayata tutunmuş olması sevindirdi.dedesinin de payı var ama ona teşekkürlerini sunmamış kitap sonunda..anneannesine davranışından dolayı sanırım.beşiğe eğilen o karanlık bir kitabında benzer şekilde anlatılıyordu.karanlığından beslenmesi ,bununla okuması zevkli (zaman zaman mide kaldırmaz şekilde olsa da)kitaplar sunması da başarıdır.zinciri kırabilmesine sevindim.şeytan dediği babası için de ayrı üzüldüm çocuk tıp okumak istememiş, baba zorlamış onu, düşünün hiç ilginiz olmayan bir alan la başbaşasınız ,kadavralar ,kan,hastalıklar…korkuyorum dediği kısımda ne kadar aciz zavallı olduğu görülüyor.elbette canı yanan can yakıyor ve zincir uzayıp gidiyor.grange bu kitapla bizlere adeta hayat dersi vermiş .hyatımızın ipleri bizim elimizde kolay değil bazen sınırlarda dolaştırır ,yıpratır,incitir, ama yapabilecek güç de yine bizim içimizde.kitapla kalın….
Ben Şeytanın OğluyumJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 0162 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·480 syf.·
2026 1. kitabı
İpucu içerir Hoşgeldin havnyözlemiştik seni.kurguyu beğendim parazitle ilgili kısımlar gerçekte uygulabilir mi bilmiyorum ama olumlu yönde kullanılabilr mi diye de umudum var..yazarın anlatım şeklini seviyorum sadece arada sayfalara giriş yapan rahibi anlayamadım o da sonraki kitaplar için bir kahraman olacak galiba bitişte yer aldığına göre…kırlangıç çığlığı kitabına gittim geldim bir ara.harry i düşe kalka çözüme ulaştığı için seviyorum.gerçeklikten kopuk değil.ama ya stale yi neden öldürdün jo oldu mu böyle??hole serisini sevenler için serinin son kitabını tavsiye ederim kitapla kalın…
Kanlı AyJo Nesbo · Doğan Kitap · 2025209 okunma
Puan vermedi·312 syf.·
2025 24. kitabı
Kitabın nesi 8.3puan anlayamadım ben mi kaçırdım bişeyi diye düşünüyorum boşta kalmasam okur muydum hayır.ha oldu ha olack derken 250ye geldim sonrası zaten net ters köşe nerde bilemedim.siz gene de kitapla kalın
Taş Kâğıt MakasAlice Feeney · Yabancı Yayınları · 20238,6bin okunma
Puan vermedi·312 syf.·
2025 23. kitabı
Ba yıl dımmm .Serkan hocam sen ne yaptın devrim? sistem eleştirisi ?aman Allah’ım bu ne cesaret?? şaka bir yana öncelikle gençler için bir kitap yazmış olmanız hele hele onları anlayan bir dilden konuşmanız beni çok mutlu etti. Eğitimde nasıl yerine neden sorusuna odaklanmamız gerektiğini yıllardır bir eğitimci olarak biz de söylüyoruz ama maalesef dikkate alınmıyoruz umarım umut bağladığınız devriminiz gerçekleşir ve ölmeden o günleri görürüm.. işler i kolaylaştırsın diye periyodik cetveli yapan insan bile yaşasaydı bizim ezberleme aşkı halimize çok gülerdi.. kimi kitaplarda sorun yazılır ama çözüme odaklı bir fikir sunulmazdı sizin kitabınızda çözüm önerilerinde bulunması hoşuma giden kısımlardandı. Dilerim çok fazla gence ulaşırsınız. Çocukları ve gençleri beynin işleyişi bakımından anlamami sağladığı için ISABELLE filliozat ,adele faber ,elaine mazlish kitaplarına yönelirdim.onlarda en çok gıbda ettiğim şeyse benzer durumları yaşayan insanların bir araya gelip konu hakkında konuşup birbirlerini dinlemeleri olmuştur.dilerim ülkemde de insanlar yargılamadan asıp kesmeden sadece dinlemeyi bilmek dediğimiz o eşsiz mertebeye ulaşabilir.okurunuz ve anlayanınız ve de uygulayanınız bol olsun.kitapla kalın
Dünyanın En Yalnız BeyniSerkan Karaismailoğlu · Ortapia Yayınları · 20253,370 okunma
Puan vermedi·656 syf.·
2025 22. kitabı
İpucu içerir Dan brown bu yazarın ismi neden hala bu adamı her yeni çıkan kitabında da vinci şifresi yazarından diye adlandırma gereği duyuyorlar? Diğer kitapları nı çoğunlukla daha sürükleyici ve heyecanlı bulmuştum sırların sırrı durağan ilerledi melekler ve şeytanlar kitabını elimden bırakamıştım. Konu seçimi süper yapay nöronlar ,insan bilincini şekillendirmek ..bu gücü hayal bile edemiyorum. Tabii her gelişimin ,icadın kötü zihinlerde neye dönüştüğünü düşününce korkutucu boyut insanın beynini yakıyor.janacek in yeğeninin bir polis olarak bu kadar önyargılı beceriksiz zavallı biri gibi davranması basit olmuş. Ülkeye süper güç verecek bir proje var eşik bu kadar önemliyse üstelik deneylerde başarılı olduysa bu projeye tonlarca para harcanmışsa insan ölümü bile çoğunluğun iyiliği adı altında önemsenmiyorsa neden kapıda şifreli giriş kartından başka güvenlik önlemi yok alarm olur kamera olur bir yığın güvenlik görevlisi olur? Bu kadar önemli bir oluşum böyle başıboş bırakılır mı? Tek bir golemle onca emek masraf boşa gitti tüh;) hikayenin sonunda çoklu kişilik bozukluğuna geçiş klasik olsa da etkileyiciydi ve yine aileler sizin gözden çıkarttığınız ve ilgilenmediğiniz çocuğunuz acımasızlar için muhteşem bir denek oluyor ah sasha ah kimsesizliğin acı örneği sasha… neyse ki bu kitap bari baba -oğul -intikam üçlemesi ile bitmedi. kitapla kalın…
Sırların SırrıDan Brown · Altın Kitaplar · 20254,020 okunma