Fazlı

Fazlı
@fazliben
okuyorum ve öğreniyorum
10/10
·436 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Bir Ahmet Ümit klasiği..Öncelikle bir “Başkomiser Nevzat” hayranı olarak kitabı okurken olay döngüsüne bayıldım.Bu roman, Ahmet Ümit’in diğer romanları gibi son derece kaliteli.Yapılan betimlemeler muazzam, sizi adeta bulunduğunuz yerden alıp olayların geçtiği mekana götürüyor ve bu hissiyat gerçekten çok güzel gelebiliyor.Bir bakmışsınız “Tatavla”nın bahçesinde o koca çınar ağacının altında, ‘Başkomiser Nevzat’ ve ‘Evgenia’nın hemen yan masasında..Kitabın polisiye roman olduğundan mıdır bilmem elime aldığım gibi bitti. Konular arası geçiş, olaylar örgüsü yerinde ve güzel olmuş.Bunlardan dolayı sıkılmadan kitabı okuyabiliyorsunuz.Ve polisiye türünde bir roman olmasından dolayı sizde çağrıştırılan merak duygusuda çok önemli ve gayet başarılı bir şekilde bu konunun üzerinde de durulmuş. En başta belirttiğim gibi “Bir Ahmet Ümit Klasiği”.Kitabı almanızı ve okumanızı tavsiye ederim.
Ahmet Ümit
Kırlangıç ÇığlığıAhmet Ümit · Yapı Kredi Yayınları · 201939,9bin okunma