" İnsanı bir acı sarar da İnsan zanneder ki, o acı sadece onda var. Ve sanır ki o acıdan ne birinin haberi var, ne de birinde devası var. Fakat derdi verenin elbet bir bildiği var . Her derdin elbet bir çaresi var."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Ben , her şey oldum. İtfaiyeci oldum; yangından kitapları değil, insanları kurtarıyorum. Avukat oldum; davaları değil davamı savunuyorum. Mimar oldum; şehri değil nesli imar ediyorum. Tamirciyim aynı zamanda , ruh tamircisi . Ve en sevdiğim; kitap yazmıyorum, kitap yetiştiriyorum hem de canlı kitap"...
" İnanan bir avuç insanın , dünyayı iyilikle yeniden inşa edeceğini, önemli olanın alınan diplomalar , kulak çınlatan alkışlar değil de bir insanın kalbine gönlüne dokunmak olduğunu öğretebilirdiniz ."
" Velhasıl hâkim bey, suçluyu azmettiren, suça zemin hazırlayan, bedenlerimizi doyurup, ceplerimizi dolduran ve fakat ruhlarımızı ölesiye aç bırakan herkes, birinci dereceden suçludur."