Fadik K.

Fadik K.
Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım. -Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım... -Tam zamanlı abla:⁠-⁠) -Aklıma esdikçe buraya bir şey ler yazmayı seviyorum;⁠)
Paramedik
Wan
33 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Neden bir mana arıyorsunuz ki? Hayat bir tutkudur, mana değil. _Charlie Chaplin
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bütün sanat doğanın bir taklididir.🍂 Hizan/Gayda🚶🏻‍♀️
Mescid-i -Aksa
Mescid-i aksayı gördüm düşümde Bir çocuk gibiydi ve ağlıyordu Varıp eşiğine alnımı koydum Sanki bir yer altı nehir çağlıyordu Gözlerim yollarda bekler dururum Nerde kardeşlerim diyordu bir ses? İlk kıblesi benim ulu Nebi'nin Unuttu mu bunu acaba herkes? Burak dolanırdı yörelerimde Mi'raca yol veren hız üssü idim Bellidir kutsallığım şehir ismimden Her yana nur saçan bir kürsi idim Hani o günler ki binlerce mü'min Tek yürek halinde bana koşardı Hemşehrim nebi'ler yüzü hürmetine Cevaba erişen dualar vardı Şimdi kimsecikler varmaz yanıma Mü'minden yoksun tek ve tenhayım Rüzgarlar silemez gözyaşlarımı Çöllerde kayıp bir yetim vâhayım Mescid-i Aksa'yı gördüm düşümde Götür müslümana selam diyordu Dayanamıyorum bu ayrılığa Kucaklasın beni islâm diyordu _Mehmet Akif İnan (Ebabil kuşları gelse taşları kime atardı?)😔
Hemd û sena û şukran Ji bı xaligê rehmanî Ku fesahet û beyan daye lîsan Lisan ji daye însan Hamd u sena ve şükür Rahman olan Xalık'a ki Dile fesahet ile beyanı İnsana ise dili vermiş -Ehmedê xanî

Fadik K.

, bir kitap okudu
8/10
·312 syf.·
Beğendi
·
14 günde okudu
·
2023 15. kitabı
Morgan Housel
8.3/10 · 2.755 okunma