Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım.
-Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım...
-Tam zamanlı abla:-)
-Aklıma esdikçe buraya bir şey ler
yazmayı seviyorum;)
Bu mankurt'un ne demek olduğunu ülkedeki herkesin bilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Mankurt: kendisinde olmayan insan demek.
Köleleştirilmiş hafızası,tarihi,benliği,değeri,inancı ortadan kaldırılmış tip.hiç bir şeyi yok geriye hiçbir şey kalmamış.
Başarı mankurtlaşanların gerçekleştirebileceği bir eylem değildir .
Çünkü mankurtsa bir insan o sadece bir köledir söyleneni yapar.
Kendisine bir şeyleri dikte ettirirler.
Bir şeyleri ezberletirler,o ezberlenenle yaşarlar.
Çünkü mankurtlar başkalarının arzu ettiklerini yaşarlar.Şimdilerde adeta bir mankurtlaştırma harekatı içerisindeyiz özümüzden ve tarihimizden koparılmaktayız.Okuyan araştıran varsayılan doğruları irdeleyen bir topluma daha çok ihtiyaç duymaktayız
Sistemde kaybolmamaya köle olmamaya dikkat edin çünkü bu normal gibi gözükmeye başladı.Tek kurtuluş yolu doğru bilgiye ulaşma çabamız ve hayatta entegre etmek olucaktır.iyi okumalar:)
Kendimi eline uçurtma verilip, sonra zorla alınmış gibi hissediyorum.
Kendimi anne göğsüne benim için ayrılan sütten mahrum edilmiş gibi hissediyorum.
Kendimi bir trene zorla bindirilip göğsündeki kuş ölene dek nefessiz kalmış gibi hissediyorum.
Kendimi arkadaşlarımla bir eve toplanılıp ateşe verilmiş gibi hissediyorum.
Kendimi anne karnındayken mızraklanmış gibi hissediyorum.
Sonra annemin çığlıklarını duyar gibiyim.
Kendimi büyümüş ama yine ölüme terk edilmiş gibi hissediyorum.
Omzunda ay yıldız en sevdiğim abilerden
Beni Zilan deresine uçuruyor
Uçmak güzel şey ama sonra ciğerlerime sular doluyor.
Ve tekrar açıyorum gözlerimi bir katliama.
Neden neden bana verilen zamanı elimden alıyorlar?
Benim bedenim bu kadar zararlı mı?
Şimdi gidiyorum bir daha katliama doğarsam eğer neden diye haykıracağım nedenn...🖋️