Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım.
-Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım...
-Tam zamanlı abla:-)
-Aklıma esdikçe buraya bir şey ler
yazmayı seviyorum;)
"Benim payıma düşen bir perde asılmasının benden aldığı gökyüzüdür. Benim payıma düşen terk edilmiş merdivenlerden inmektir ve ulaşmaktır bir şeylere çürüyüşte ve gurbette. Benim payıma düşen anılar bahçesinde hüzünlü bir gezintidir." Frûğ Ferruhzâd