Fadik K.

Fadik K.
Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım. -Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım... -Tam zamanlı abla:⁠-⁠) -Aklıma esdikçe buraya bir şey ler yazmayı seviyorum;⁠)
Paramedik
Wan
33 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Fadik K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·375 syf.·
2022 17. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,5bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umutlu bir bekleyiş, bir tırtılın bedenindeymişçesine...🖋️
Ayakkabının icadından bu yana her insan Tanrı gibi görüyor kendini. İnsanın bunu fark etmesi veya kendine itiraf edip etmemesi önemli değil ;herkes kendini Tanrı gibi görür biraz, bu kesinlikle böyledir ve nedenide ayakkabıdır. Evet, evet ayakkabı.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Ne demiş Marx: "Sefaleti azaltmadan zenginliği artıran sistemin özünde çürümüş bir şeyler olmalı." Bir de "Adaletin bu mu dünya?"yok, bu Marx'ın değil, otogarda Öz Diyarbakır Seyahat otobüsünün ön tanponunda yazıyor.
Sayfa 204 - dipnot roman·Kitabı okudu