Icindeki her sozcuk uzerine kendinizi gelistirmek ugruna yillar harcanabilir, yillarca dusunulebilir ve yillarca her yastan insan okuyabilir..
Her sozcugunu buraya yazabilirim ama yinede anlamsız olur gibi geliyor. O kadar hayatin gercekleri ve yapilmasi gerekenler gibi durumlara takilmis durumdayiz ki, gerceklerin kitapta da belirtildigi gibi disarida degil aslinda iceride olan seylerle ilgili oldugunu unutuverdik. Basari, yillar icerisinde degistirilen algilar ve soylemler insanin bir degeri oldugunu kendilerine ve herkese unutturma çabası gibi.
Herkes kesinlikle okumali diyorum.