Athena

Athena
@feelingtheblankss
ve ölüm;zamanı yarattı. öldüreceği şeylerin büyümesi için.
Arkeolog
EU-Protohistory and Near-Asian Archaeology DEU-Classical Archaeology/ AU-TDE
İzmir
İzmir
52 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Anka kuşu olmak için dünyaya gelmişim. Yeniden yeniden kendini yaka yaka doğurarak. Yeni bilmemkaçıncı doğuşun şerefine.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
sanki gökyüzünü yaratan kalbimi yaratmadı
Bu yüzden uzun süre kimseye açamadım. Ellerime farklı ojeler sürdüm. Farklı çoraplar giydikçe anneme kızgınlığım geçti. Vatkalı kadınlardan korkarak, müziğin sadece komşudan duyulan bir etkinlik olduğunu hatırlayarak ve balkon karşısındaki ağacın tüm dünyayı koruduğunu düşünerek büyüdüm. Tül perde arkasından bakmaya büyümek diyorduk. Namaz kılan anneanneleri izlerken, en çok çocukken işlediğim günahla yüzleştim. Çocukken namaz kılan herkesin omzuna binerek tüm dünyayı çocuk ateizmine katacaktım. 27326
Alıntı
be Lilith,never Eve.
Elmayı koparan Havva artık cennetinde plastik meyveler kullanıyor. Artık kimse kimseyi kovamayacak,olsa olsa sıkılıp terk edilebilir. Yastık yoksa her yer aynı çünkü bu yaşamda en pürüzsüz ona sarılabiliyorduk. 17.3.26
Alıntı
for Valentines Day, I thought,I'd buy a gun.
anla beni sıradan bir dünya gibi değilim deliliğim var başka bir boyutta yaşıyorum ve ruhu olmayan şeyler için zamanım yok
Alıntı
06.03.2019 23:37
mezarlarla konuşan insanoğlu,neyi ne zaman kaybedeceğini çok iyi biliyor. 7 sene. Bazı insanların ölümünü kabullenememek ve hala onlarla kendi kendine, bir fotoğrafın konuşamayacak olduğunu bildiğimiz halde konuşabilmek kulağa saçma geliyor biliyorum. Fakat ruhumuzda ellerinin izini bırakan insanların yalnızca çok uzun bir yolculuğa çıktıklarına inanmak isteriz. En azından ben buna inandım. Bana hiç ölecekmişsin gibi davranmadın ve ben senin hep sonsuza dek yanımda olacağını sandım. Bana bir gün ölebileceğini öğretmediğin için çok kızdım,sen sapasağlam dimdik dururken bir mutfak sohbetinde yeni planlar yaparken hayata dair ,aniden ölüverdin ve ben tam üç ay konuşmadım. seni çok özlüyorum,yanımda olduğun her ana şükür ve olamadığın her anda hem kızgınlık,hem üzüntü,kirpiklerime dolmuş 40 derecelik bir yangının suyu yüzüme vurmasın diye olmayışının bana öğrettiği her şey için minnetle. Bu arada hala karşıdan karşıya geçerken korkuyorum hem de eskisinden daha çok