Feyza

Feyza
@feeyzzaa
budandıkça fışkıran da bizleriz ölüyoruz, demek ki yaşanılacak...
Şunu da unutma: İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!
Sayfa 42·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhu sükûnet bulmayan insanın beyni nasıl dinlensin?
Sayfa 30·Kitabı okudu
Gönül ne kahve ister, ne kahvehane Gönül sohbet ister, kahve bahane.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Çünkü hayatın merkezi insandır. Bediüzzaman'ın deyişiyle, "Kâinat hayata, hayat insana bakar."
Sayfa 24·Kitabı okudu
İnsan "tesadüfen" yetişmez!
Sayfa 22·Kitabı okudu