bastet

bastet
Öğrenci
Gazi Üni
Ankara
Eskişehir
70 okur puanı
Mart 2016 tarihinde katıldı
Bir keresinde neden Hitler'e katlanamadığını sordum, "Çünkü o manyağın teki," dedi. Mümkün değil diye düşündüm. Bir manyak, milyonlarca Alman. Bana sanki o manyak milyonları hapse tıkacağına o milyonlar onu tıkardı gibi geliyordu. Bu işte bir sakatlık vardı...
Sayfa 310 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Reklam
"İşte Amerika ile Almanya arasındaki fark bu," dedi. "Biz bir demokrasiyiz, Almanya ise bir diktatörlük. Diktatör-lük. Burada biz insanlara zulm etmeyiz. Zulüm önyargılı insanlardan kaynaklanır. Ön-yar-gı," diye dikkatle heceledi.
Sayfa 309 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
İnsanların çok tuhaf yaratıklar olduğu sonucuna varmayıp da ne yapabilirdim? Onları düşünmekten vazgeçtim, buna mecbur kalıncaya kadar da düşünmedim.
Sayfa 307 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
"... Bana kalırsa tek bir tür insan var. İnsanların hepsi insan." ... "Yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar..."
Sayfa 286 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
"... Bizim mahkemelerimizde, beyaz adamın dünyasıyla siyah adamın dünyası karşı karşıya geldiğinde, her zaman beyaz adam kazanır. Bu ne kadar çirkin olursa olsun hayatın bir gerçeği." "Gerçek olması doğru olduğu anlamına gelmez"
Sayfa 278 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Reklam