Bu kitap halen bakıyor bana kitaplıktan ama bir türlü cesaret edemedim okumaya felsefeye olan ilgime rağmen çokça ağırlaştırılmış bir ifade zenginliği var bence. Gerçek bir felsefi yazın süreci bence, okumalı kesinlikle ama cesareti olanlar bulaşsın. :)