Ah !Keşke okullarınıza hiç gitmemiş olsaydım.Benim derinliklerine indigim ve gençlik deliliği içinde saf sevincimin onaylanmasını bekledigim bilim,işte o, her şeyimi mahvetti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap kapağı çekti öncelikle beni kendine..Emeğe saygım sonsuz. Belki acımasızlık olacak ama kitap beni ıçine alamadı.Sığ kaldı ve samimiiyet hissedemedim. Yazmak için kendini zorlamış gibi hissettim. Sade bir dille yazılmış olmasına rağmen etkilenmedim.Kesinlikle okumayın diyemem.Ama zamanınızı daha iyi okumalara ayırabilirsiniz diyebilirim ....
Ben onların Stiller'i değilim. Benden ne istiyor bunlar?Ben mutsuz değersiz önemsiz bir insanim,geride bıraktığım bir hayat yok ,hiç bir hayat yok.Niye uydurma şeyler anlatıyorum?Sırf beni yalnızlığimla baş başa bıraksınlar diye,önemsizliğimle, gerçekliğimle;çünkü kaçış diye bir şey yoktur,onların bana sunduğu ise bir kaçış,özgürlük değil, bir rolün kalıbına sığınıs.Neden vazgeçmiyorlar?