Çiyager Medî

Çiyager Medî
@feramuz
berî her tijtî Ez KURDİM ✌ Azadiya wenda.. Qêrînek Bê Deng... 2×2=yek e AX WELATÊMİN..
Yağmuru seviyorum diyorsun,  yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun... Güneşi seviyorum diyorsun,  güneş açınca gölgeye kaçıyorsun... Rüzgarı seviyorum diyorsun,  rüzgar çıkınca pencereni kapatıyorsun... İşte,bunun için korkuyorum;  Beni de sevdiğini söylüyorsun...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyanın bütün dileriyle sev beni ama KÜRTÇE bakışalım ... 🍁☘🌿
Dünya Dert Şampiyonu .. 🏆
Ve dengbej bağırır öykümüzü, "Tarihsel acı ve ağıtlarımız" Sonsuzluğa uzanır hawarımız...
insan üretmeden tüketen tek yaratıktır süt vermez, yumurta yumurtlamaz sabanı çekecek gücü yoktur , tavşan yakalayacak kadar hızlı koşamaz gene de tüm hayvanların efendisidir hayvanları çalıştırır karşılığın da onlara açlıktan ölmeyecekleri kadar yiyecek verir geri kalanını kendine ayırır bızse emeğimizle tarlayı sürer , gübremizletoprağı besleriz oysa hiç birimizin postundan başka birseyi yoktur
Sayfa 24·Kitabı okudu