10/10 Öncelikle kitabın bağımlılıklar üzerine olduğunu bilerek okumalısınız. Sizin sağlıklı beyninizle o insanların içinde bulunduğu durum aynı değil, bu yüzden empati şart ve yargılamak gereksiz. Seks bağımlısını anlatan bir kitaba da çok smut var diyemezsin mesela? Sadakatsizlik diyerek de basite indirgenecek bir şey yok ortada çünkü bir hastalık söz konusu onda bir anlaşalım ve bu sığlıktan çıkalım. Kitaba gelecek olursak tam bir giriş kitabıydı ve beklentimi fazlasıyla karşıladı. Hem karakterleri çok sevdim hem de yazarların kaleminin gerçekçi olmasını. Ana çiftimiz Lily & Lo her şeye rağmen o kadar güzellerdi ki... İçinde bulundukları durumun yavaş yavaş farkına varmaları, mücadele için adım atma çabaları, aşkın her zaman insanları gerçekten iyileştirmediğinin gerçekliğini göstermeleri, birbirlerini bazen hiç konuşmadan anlamaları falan çok iyiydi. Aslında hem birbirlerini çok iyi tanıyıp hem de hiç tanımadıkları kısımlarını keşfettiler diyebiliriz. Kitapta sevmediğim karakter yok; Rose, Connor, Daisy, Ryke, Poppy hepsini sevdim. Jonathan'ı sevmiyordum ama sondaki o olaydan sonra onun ve Lo'nun ilişkisinin derinlerine inmek istediğimi fark ettim. Jonathan ve Lo'yla ilgili gerçek bir yüzleşme okur muyuz acaba diye meraktayım. Rose'un Lo'yla baştaki o atışmaları, birbirlerine laf sokmaları beni çok eğlendirdi. Rose ile Connor'ın kimyası da çok iyiydi, aşırı merak ettiğim bir çift. Ayrıca Lily'ye olan sevgisi onun hep bir şekilde hayatında olma çabası ve gerçeği öğrendikten sonraki desteği çok güzeldi, beni duygulandırdı. Connor'ın bu konuda Rose'a yalan söylemeyip dürüst davranması da güzeldi. Ryke ah benim üzümlü kekim. Lo için bu kadar mücadele etmesi o kadar güzeldi ki. Yüzleşmeleri beni bitirdi, açık açık her şeyi anlatması ve Lo'nun da dinlemesi sevdiğim