Çok güzel bir kitap. Bir bölüm var ki okurken kendimi ağlarken buldum. Beni rahatsız eden tek kısım yazar bazen anlatımda akıcılığı sağlayamamış. Ama neticede kitap okunası bir kitap. Tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçekten okunması gereken bir kitap olarak görüyorum. Bir anda yazarın dünyasında olduğunu ve onun hissettiklerini hissediyorsun.
Azmin ne derece önemli olduğunu anlıyorsun.
Sol AyağımChristy Brown · Nemesis Kitap · 201795bin okunma